یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو
سرخط خبرها

همراه با حامیان ورزش مشهد| رینگ‌سازی در خدمت استخدام ورزش!

  • کد خبر: ۶۹۰۳۷
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
همراه با حامیان ورزش مشهد| رینگ‌سازی در خدمت استخدام ورزش!
درباره حامیان اقتصادی ورزش که جایی در تاریخ این شهر داشتند، در این قسمت سعی شده تا با یک رینگ سازی حامی ورزش آشنا شوید.

به گزارش شهرآرانیوز، آشتی صنعت با ورزش همیشه آرزوی اهالی ورزش در خطه خراسان بوده است؛ رؤیایی که روزگاری نه‌چندان‌دور عین واقعیت بود و اکنون فرض نزدیک به محال. در این ستون می‌کوشیم هر دوشنبه به ماجرای حضور بخش خصوصی در ورزش و فرجام آن‌ها بپردازیم.


سال‌های حضور: ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۵
رشته: فوتبال و کشتی
نام حامی اقتصادی: شرکت رینگ‌سازی
علت رفتن از ورزش: تغییر مدیرعامل، افزایش هزینه‌ها
مهم‌ترین افتخار: قهرمانی مسابقات فوتبال کارگران کشور


شرکت رینگ‌سازی مشهدی در اوایل دهه ۷۰ به‌سبب علاقه مدیرعامل وقت به ورزش و حضور یک مدیر تربیت‌بدنی فعال به‌نام حیدر سالاری‌مقدم تصمیم گرفت وارد فضای ورزش شود؛ ورودی که ابتدا از حضور در مسابقات کارگری کشور آغاز شد و رفته‌رفته به کمک‌های بزرگ این صنعت به ورزش استان منجر شد. رینگ‌سازی در حیات پانزده‌ساله در ورزش استان شاید هیچ‌گاه به‌جز یک فصل حمایت از پیام پیکان، حضور جدی در لیگ‌های برتر کشور نداشت، اما با استخدام شمار زیادی از فوتبالیست‌ها و کشتی‌گیران نامی استان، کمک شایانی به ورزشکاران انجام داد.

 

علی عرفان، حسین یوسفیان، علی گلی، محمود سجادی و... تنها بخشی از نام ۲۰ فوتبالیستی است که به استخدام شرکت رینگ‌سازی درآمدند و در سوی دیگر در کشتی هم پهلوان حمید قشنگ، پهلوان عبدالرضا کارگر، عباس فلاح و... ازجمله نفراتی بودند که به استخدام این شرکت درآمدند تا در کنار ورزش حرفه‌ای کار هم داشته باشند و خیالشان از امرار معاش در روزگاری که ورزش عشق بود و پولی نداشت، راحت باشد. شرکت رینگ‌سازی مشهد در دهه ۷۰ در سطح لیگ فوتبال استان تیم‌داری می‌کرد و یک‌سال هم چتر حمایتی‌اش را روی سر تیم فوتبال پیام که آن سال با نام پیام پیکان روانه مسابقات شد، باز کرد. با همه این‌ها، اواسط دهه ۸۰ با افزایش هزینه‌ها و تغییر مدیرعامل و رفتن مدیر تربیت‌بدنی از این شرکت، انگیزه‌های تداوم حمایت از ورزش در این کارخانه کم‌رنگ شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->